Friday 25 May 2012

Pengenalan Diri~


Assalamu'alaikum dan Salam Satu Ummah ^^

Selamat berkenalan semua~ o,O! *WaitWait. Kita dah kenal ke?
Nama apa semua tak bagu tahu lagi dah 'Selamat Berkenalan'. Apa punya orang lah. =,=!
Perlu ke nak BerkenalanBerkenalan ni? *Eh, perlulah. Orang kata, 'Kalau tak kenal, Maka tak cinta'. Hah! jadi kena lah kenalkan diri kalau nak bercinta~Kan? -Kesitu pulak dia- -,-'

Ok lah, Jom kita berkenalan. ^,^!

Mr. Rigal and Mr. Malik ^^

Nama diberi **** AIMAN BIN *** MALIK. Boleh panggil saya AIMAN atau Mr. MALIK. KeduaDua panggilan diterima. Umur akan mencecah 18 TAHUN tidak lama lagi. Berasal daripada SELANGOR. Anak Ke-2 daripada 4 ORANG ADIK BERADIK. Menetap dikawasan perumahan berdekatan BERANANG. Masih di gelar sebagai SINGLE but NOT AVAILABLE *Bajet Hot je Dia Ni =,=!. No telefon tak ingat. eSPieM tak ada. Belajar dalam jurusan KEJURUTERAAN MEKANIKAL di UiTM DiHatiku kampus Bukit Mertajam, semester 4 upcoming sem.

*WaitWaitWait. Latar belakang aku semua korang nak tahu ka? YES! Jenoh la aku cenggini~ Haishh...

Lahir di hospital RAHSIA yang terletak di BANTING, Selangor *Hah, figure lah sendiri hospital mana, dah cukup clue aku bagi. Orangnya berkulit Gelap TIDAK, Cerah TIDAK. *Hee, Tanak  mengaku kulit sendiri gelap -,-!. Ketinggian dalam lingkungan 170cm keatas. BerKACA mata.

Rasanya itu je la kowt. Korang nak tahu apa lagi pasal diri aku ni? Dah la hensem tidak, hodoh pun tidak. -,-!

Macam nie la. Andai kata korang nak tahu lebih lanjut berkenaan siapa diri ini, boleh la tanya sendiri. KomenKomen.

ChawChinChaw. Tata~

Wassalam.

No comments:

Post a Comment